Something About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah Buh, Malaysia
The name's Enna Chabey Shahzriennah. Enna for short.8teen years old in age(2011). I live here, in Sabah Malaysia. lol. yups, still studying in DPM's High School, taking Business&Trade election. Joined the Photography Club and guess what? im the 2nd Leaders there ;) Im a pure Malaysian without any mixture. So now you know my NASL, dont ask more ;)

February 9, 2011

MeMaLukaN!!!

Wargghhh !! Sgatla memalukan !! Mumy sya ada terbaca uDa diary saya !! OH TiDAKK !!
eEeee mumy sya neh pon busyBody tol !! Dea ada tulis something lae toe lam diary sya xD LOL
Maok taok pa dea ckap ?? neh hah ...

"Hidup kita hanya boleh di anggap berjaya bila kita success dalam apa jua impian yang kita impikan. realisasikan dulu cita-cita, azam dan impian, sebelum mengejar sesuatu yng tidak ada kepastian..., yang hnya akan menjadikan kita sperti objek yang tiada guna.. Masa tidak akan mnunggu kita, jadi, berfikirlah sebelum membuat sesuatu yang akan mrugikan diri sndiri dan keluarga.~"


"LASTLY, TO BE OR NOT TO BE"

OhMaiiGuard =.=" sya sgatlah tekezut bila taok mumy sya ada tulis gtoe dalam Diary sya =.=" adooiiiii ..malu gila eh neh mcam .. EEEEEEE !! neh somwa slah adik sya lah neh :( kalao bkan dea yg amek dri lacii simpanan sya, ndak gak buh mumy sya tbaca xD LOL !!
Pii mumy sya ndak plak ckap papa .. marah pon tidak :P hhehe .. Kadang2 dea sindir gak sya neh .. my mom toe, kalao mcam me malas maok uat keja yg dea suru, dea pndaii mngugut neh hahahaha !!
dea cakap, "Jaga arr, bgtao babah pa yg enna tulis d dlam diary" .~ ADUHHH !! pa pnya mader neh ??!! hahaha !!
pi papa pon sya tetap RESPECT la cama mader sya bub SPORTING gak dgn sya xD hahahaa !!
I LOVE YOU MOMMY !! Muahhmuahh d PiPi :D

No comments:

Post a Comment